Equip

Jaume Madaula
Nascut a Sabadell el 1989, segueix la seva formació a l’Institut del teatre de Barcelona. Altres dels seus mentors són també Will Keen, Theatre O, Jango Edwards, Daniel Veronese o Claudio Tolcachir.
En teatre, ha treballat amb David Plana a “El Bon Pare”, amb Josep M. Pou a «Celobert»; amb Manel Dueso al Teatre Lliure a “19.06 Afirmatiu”, amb Albert Espinosa a «Els Nostres tigres beuen llet» i “ Ocells i llops” amb Lourdes Barba pel Teatre Nacional de Catalunya; amb Marta Angelat a «Plastilina»; amb Q-ars teatre a «F3dra» i amb Moreno Bernardi a “RadioHamlet” pel Festival Shakespeare a Biblioteca de Catalunya, entre d’altres.
En cinema ha treballat amb Jesús Garay a «Eloïse» i en televisió ha treballat a «Los Protegidos» d’ Antena 3, i porta 7 anys a la sèrie «La Riera» de TV3.
El seu projecte més recent és “Si au Si” a l’Esglesia de Sant Pere Galligans, dins el festival Temporada Alta, dirigit per Marjorie Currenti  de la Companyia Philippe.

Catalina Inès Florit
Nascuda el 1987 a Mallorca, és una actriu i dramaturga formada a l’Institut del Teatre de Barcelona. Va completar la seva formació a Berlin, amb la companyia de Teatre de carrer Theatre Fragile, i la companyia de Teatre i arquitectura No Fourth Wall. Des d’aleshores, viu entre Barcelona i Mallorca, on ha treballat com actriu amb directors com Andrés Lima, Carlota Subirós,  Nies Jaume,  Jaime Pujol,  Pep Tosar, Rafel Duran, Jordi Oriol, Pau Carrió, o Toni Gomila. La seva recerca passa per les noves formes de dramatúrgia, i per això ha creat juntament amb Jaume Madaula  la seva pròpia companyia, Aflel Teatre.  És dramaturga de les peces “Monstres”, “Bar Nebraska”, “Dones de palla”, i “Homenatge”, les 3 últimes publicades; així com del projecte d’Art Urbà “Herois anònims”. És directora de “Dones de palla” i “Homenatge”, i ha estat ajudant de direcció d’Els pirates. És coordinadora d’“Al cel mos vegem tots plegats”, un cicle en el Círcol Maldà de Barcelona basat en la reformulació de les Rondalles mallorquines.  Aquest 2017 serà participant del 3er Torneig de dramatúrgia de les Illes Balears.

Berta Vidal
Nascuda el 1986 a Barcelona,i llicenciada per l’Institut del Teatre de la mateixa ciutat en l’especialitat de text. Paral·lelament es forma en altres disciplines artístiques com són piano, saxo, harmonia moderna, cant líric i cant modern.
Ha format part de muntatges teatrals com «Big Will Shakespeare!!!», dirigit per Quim Lecina i Eva Hibernia, “Tot és just”, dirigit per Pep Tosar o “Trashèdies, dirigit per Guillem Albà.
Ha creat els seus propis espectacles multidisciplinaris on hi transita la música i el teatre, com són “En Clau de Flor”, juntament amb el pianista Lluís Vidal, o “¿Sueñas?”.
Ha col·laborat amb diverses formacions musicals en concerts teatralitzats com “La ciutat que parla, la ciutat que sona”, amb Albert Guinovart i BCN Brass Ensemble, amb Àgora Brass Ensemble o el grup de música antiga Grup Kassia. I Des del 2011 col·labora a les cantates anuals de l’Escola de Música del Palau on hi firma també la dramatúrgia.

 

Esther Anyó
Neix a Benicarló l’any 1987. És llicenciada en Art Dramàtic  per l’Institut del teatre de Barcelona en l’especialitat de text. Comença a formar-se com actriu a Benicarló. Anys més tard decideix professionalitzar la seva passió i es trasllada a Barcelona per a continuar la seva formació en les escoles “El Col·legi del Teatre” i “El Timbal”. Ha complementat la seva formació amb diversos cursos amb professionals com Simon Scardfield (Cia. Propeller), Esteve Rovira o Enric Folch. Ha treballat en els espectacles “Neu negra”(2011) de Mijaíl Bulgakov, dirigit per Pere Planella; “La plaça: ceci’s ne pas un delogement” (2012) dirigit per Marc Chornet; i “El mussol i la gata” (2013) muntatge de la companyia El somnrirue Bárbar dirigit per Pasquale Bávaro. Actualment treballa en “Una cena de muerte” de la companyia Viatica i assaja “Oh Crystal”.
En el camp audiovisual ha treballat en capítols pilots d’algunes sitcoms. També ha participat en diferents curtmetratges i anuncis  de televisió.

Georgina Latre
Barcelona 1988. Actriu graduada a l’École Internationale de Théâtre Jacques Lecoq a Paris i anteriorment a l’Escola Superior d’Art Dramàtic Eolia a Barcelona. Guanyadora del Premi Anita 2016 pel seu treball a VILAFRANCA de Jordi Casanovas.
En cinema ha participat als films OTROS DÍASVENDRÁN d’Eduard Cortés, a FORASTERS de Ventura Pons,  a ANTONIO CUMPLE 50 d’Alejandro Mira.
En televisió ha participat en les sèries VENTDELPLÀ de TV3 i EL PACTO de Telecinco.
En teatre participa a  EL BON PARE de David Plana (Teatre Borràs 2016), a DRAMABURG de Carlos Perelló   dirigida per Guillem Gefaell (Sala Atrium 2016),  FUSELLS de Brecht, dirigida per Daniel Meyer (Almeria Teatre 2016), a VILAFRANCA de Jordi Casanovas (Teatre Lliure 2015) THE EMPEROR OF  AMERICA de Breadknives Ensemble (Blackheath Conservatoire. Londres 2014), INFECTE d’Alberto Ramos dirigida per Iban Beltran (Versus Teatre. Barcelona 2014) CONSELL FAMILIAR de Cristina Clemente (Sala Beckett 2013 ). També ha  participat en l’obra SOPAR AMB BATALLA escrita i dirigida pel Jordi Casanovas (Versus Teatre, 2010), a HIKIKOMORI de Jordi Faura  (La Villarroel, 2009), 5 NOIES I UN VESTIT dirigida per Víctor Álvaro (Almeria Teatre, 2009)i  LA TERRA ÉS BAIXA I BRUTA I ERMA dirigida per Abel Coll (Teatre Romea 2009) entre d’altres.
Ha treballat també com a ajudant de direcció i assessora de màscara i moviment a MONSTRES d’Aflel Teatre.

 georgina_foto

 

Joan Aguiló
Nascut el 1983 a Palma, estudià il·lustració a l’escola d’arts i oficis de Palma de Mallorca i es llicencià en Belles Arts per la Universitat de Barcelona. Amplià la seva formació amb una beca d’intercanvi internacional amb la UNAM( Mèxic) on també féu un màster en Arts Plàstiques. La seva obra ha estat exposada, entre d’altres, a la galeria Gabriel Vanrell i la galeria Marimón de Mallorca o a La cotxera, Barcelona. Ha col·laborat durant vàries edicions del projecte Art i Copes de Sa Pobla; del Projecte Praxis i del projecte Noves Tendències. Com a il·lustrador ha treballat per la revista “No badis” i ha exposat a diferents centres culturals com Flassaders , Migjorn o EspaiXocolat . Actualment desenvolupa diferents projectes d’art urbà, amb ajuntaments de Mallorca i centres culturals; i té tancades intervencions a Salamanca, Menorca i Madrid.

Elionor Sintes
Nascuda a Mallorca el juliol de 1987, és diplomada en Disseny d’Interiors per a l’Escola Superior de Disseny de les Illes Balears i ha realitzat un postgrau «Ecohabitar, la vivenda ecosostenible» a l’Escola Elisava de Barcelona. Treballa a distancia com a delineant amb col·laboració amb varis Enginyers de Mallorca i paral·lelament viu a la capital alemanya. A Berlín ha realitzat pràctiques als tallers del teatre Volksbühne dins al departament de plàstica i pintura. Actualment busca la connexió entre l’interès amb l’escenografia, les manualitats i el disseny.

Louise Hochet
Nascuda el 1989 a Nantes (França) i formada a l’escola Duperré d’arts aplicades de Paris, en l’especialització de tèxtil, material i disseny de superfícies, del BTS de disseny de moda; completà la seva formació amb un títol superior en disseny tèxtil a l’escola ESAAT d’arts aplicades, de Roubaix. Com a professional, és col·laboradora habitual de la companyia Des Praires, de la coreògrafa Claire Despraires, amb la que actualment treballa en el projecte “Inventari de dansa de la ciutat de Patin”, una residència de dos anys que la ciutat ha signat amb la coreògrafa, interventora de l’espai públic. I el mateix amb la companyia de teatre de carrer berlinesa Theatre Fragile, compromesa amb la temàtica social i d’adequació a l’indret. Entre els seus projectes més recents hi ha la direcció d’una residència creativa pels estudiants de la universitat de Nantes, i “La briche Foraine”, recull d’actes creat amb els 50 artistes amb els que comparteix espai de treball en una vella fàbrica a les afores de Paris, i que en aquesta tercera edició ha comptat amb més de 5000 visitants.

Mathilde Salaün  
Va néixer el 1988 a Brest (Bretanya) i es formà a l’Acadèmia d’Arts Aplicades de París Olivier de Serres , com a ferrera. Ha completat el seu diploma amb l’especialització d’escultura del metall. Ha treballat fonamentalment com a creadora de titelles gegants, amb treballs al festival de teatre de carrer de Marrakech Awaln’Art, Marsella, Casablanca i Japó, així com en col.laboració amb la Rémue- Menage de Paris.
Com escenògrafa, treballa en la metal·lúrgia de la Comedie Française des de fa 4 anys, i ha creat escenografies per espectacles infantils, per espectacles de dansa i acrobàcia com “Léve un peu les bras” i per directors com Daniel Pennac. És també escenògrafa habitual de la companyia berlinesa Theatre Fragile, i cap muntador del festival WA de Rédené( Bretanya). La Briche Foraine, la festa de portes obertes de la fàbrica de creació on treballa habitualment, és el projecte que més aprecia i del que és supervisora.

Sara Manzaneda
Nascuda a Vic el 1989, diplomada en disseny d’indumentària per l’escola Llotja de Barcelona.Treballa amb el dissenyador Josep Abril des del 2011, on ha col·laborat també en projectes d’òpera per la Fura dels Baus com Il Prigionero, Erwartung i Madame Butterfly. Actualment segueix formant-se com a vestuarista i sastra.
Ha participat en varies exposicions i desfilades amb el seu projecte final Kafkianament, basat en l’obra La Metamorfosi, de Franz Kafka. Els seus últims treballs com a vestuarista han set amb la cia.Aflel a Monstres, amb l’arranjament del vestuari, i a Resposta a cartes impertinents  amb la vestuarista Rosa Solé per a la cia.Projecte Vaca.

Irati Irulegi 
Nascuda el 1987 a  Donosti. És llicenciada en Història de l’Art (UB), i més tard postgraduada en “Exteriorisme, Esdeveniments i Espais efímers” (Elisava), allà entra en contacte amb IDENSITAT, un projecte d’art. Amb ells ha treballat en el projecte DISPOSITIUS POST, en el SNTKBesòsLab, Translocacions.  A cadascú d’aquests projectes el treball dur a terme per la Irati ha sigut la posada en relació entre agents del territori i els artistes o col. lectius convidats.
Aquest darrer any ha sigut seleccionada, juntament amb altres 9 persones per formar part del projecte Komisario Berriak/ Nuevos Comisarios, un projecte de formació per a comissàries/s emergents que proposa repensar la pràctica del comissariat i impul- sar l’aparició de nous professionals.
A traves de diversos projectes, busca la resignificació espacial i conceptual quan la producció artística entra en contacte amb els context i les histories. En aquest cas, AFLEL li permet experimentar aquesta vessant treballant amb la companyia. Treballen de manera col·laborativa però Irati s’encarregarà de la producció executiva.